سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بخشندگان را دوست می دارد؛ پس دوستشان بدارید و بخیلان را دشمن می دارد؛ پس دشمنشان بدارید [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :17
کل بازدید :134630
تعداد کل یاداشته ها : 80
103/2/11
5:32 ص

رافائل واران مدافع جوان و ملی پوش فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا دیدار روز چهارشنبه تیمش مقابل وایادولید را از دست داد.


 واران از ناحیه پای راست دچار آسیب دیدگی شده است. تیم فوتبال رئال مادرید شامگاه چهارشنبه در چارچوب دیدار باقی مانده از هفته سی و چهارم رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های اسپانیا ، لالیگا، در دیداری بسیار مهم به مصاف وایادولید می رود.

به نوشته پایگاه اینترنتی نشریه اکیپ، حضور این فصل واران در رئال مادرید به دلیل مصدومیت های پیاپی با شرایط پیچیده ای مواجه شد. وی در دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل والنسیا در ترکیب اصلی قرار گرفته بود. این دیدار با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

به نوشته مطبوعات اسپانیایی رافائل واران مدافع 21 ساله به علت حضور کم در ترکیب تیم رئال مادرید تصمیم گرفته است تا از این تیم جدا شود.

با توجه به اعتقاد کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به استفاده از زوج په په و سرخیو راموس در قلب دفاع ، واران بر خلاف فصل گذشته فرصت چندانی برای حضور در میدان پیدا نمی کند و از این وضعیت ناراضیست. او تاکید کرده است حاضر نیست یک فصل دیگر نیمکت نشین باشد.